3.2
Details
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
1 comment

No one could explained why my son could not come inside the gym, no one was taught how to handle clients.. you pay membership for what the beg you to start then treat you like crap there no better then an over price cable company that baits and switch! Please do better and your complaint process is a joke next try add value to the ppl paying you monthly

Product or Service Mentioned: Planet Fitness Customer Care.

Reason of review: Poor customer service.

Do You Have Something To Say ?
Write a review

Comments

Terms of Service
Post Comment
Cancel
BlindEagle
#1528153

you son is most likely under the age of 13 and that's why he couldn't come into the gym. you would've known this if you had just read your contract.

this is if you have the black card and are even allowed to have guests. the $10 membership does't have guest priveleges

You May Also Like