Product: Planet Fitness Membership Clear all filters (0 of 759 reviews match)
filters
Seller:
Show
State:
Show
City:
Show
Product:
I went in to cancel my membership since I rarely get to come in and work out. To my surprise, my account is past due but monthly payments have continuously been drafted from my account. My boyfriend joined in August and and in that month, my fee and his fee was drafted...
Read more
5.0
Product
Planet Fitness Membership
#1382490
Reply to reviews
I have been charged for my membership 3 times this month. First on September 17th at a cost of 32.00 which over drafted my account. Then they charged me again due to insufficient funds on September 22nd, but I was never given the intitial 32.00 back as a result of...
Read more
2.8
Product
Planet Fitness Membership
#1366337
Reply to reviews
Show

Planet Fitness - Request cancelation fee waived

My name is Mohannad D Aljawari SSN 4348 I had back surgery so iam not able to use the gym any more till next year so could you plz help me to wave my fee for early cancelation And cancel my memobership without any fee....thx
Product
Planet Fitness Membership
#1360679
Reply to reviews
I walked into PF and got a tour. The employee was friendly, and wanted to sign me up immediately after.( no banking/routing number mentioned) I told him i would think about and came back 3 days later. A different employee was working and i told her i wanted to sign up....
Read more
h.kitchener
h.kitchener

Why do people pay to exercise, especially at a place like Planet Fitness---unless you enjoy the really strange people using their facilities. As for their billing practice, of...

2.5
Product
Planet Fitness Membership
#1353681
Reply to reviews
Show

Planet Fitness - Cancel membership

l want t cancell my membership. They are still taking money from my account. Was told that they would stop in March. Very unhappy
2.3
Details
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Staff
Value for money
Website
Product
Planet Fitness Membership
#1353610
Reply to reviews
The business practices of Planet Fitness, I would expect to be better, But they are deceptive and dishonest. I called in several times to cancel my membership , and they kept telling me to call back between September 8th and 15th . When I call them on the eighth They...
Read more
Anonymous
Anonymous

I don't believe a word.... sorry. The terms are so simple my 7 year old understands. There is a time window for billing to stop for the next cycle, but you can cancel ANYTIME....

1.0
Product
Planet Fitness Membership
I liked
  • When they lied to me
I didn't like
  • Finding out they lied to me
#1352944
Reply to reviews
Show

Planet Fitness - Billing issues

I lived in state canceled member ship and un educated employees didnt do his jobs so now theres a issue.
1.0
Details
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Diversity of Products or Services
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Product or Service Quality
Staff
Value for money
Website
Product
Planet Fitness Membership
#1352706
Reply to reviews
I cannot and will not be coming into or anywhere near a Planet Fitness. All you need is to verify my information to cancel my membership. But instead enjoy making things complicated and continue to take money out of my account that you have no business taking. I am...
Read more
1.0
Product
Planet Fitness Membership
#1348469
Reply to reviews
Show

Planet Fitness - Why cant I get a full refund.

I cancelled back in July when it made a year. So I'm looking at my statement and charge me the annual. I asked for a refund from the manager and he said he could not give me a refund for my annual. He will only refund me $10 for the month of August. If I cancelled ahead of time why am I being penalized for soneone whom didnt do there job correctly.
2.4
Details
Additional Fees
Billing Practices
Cleanliness
Customer service
Equipment Quality
Exchange, Refund and Cancellation Policy
Location
Price Affordability
Staff
Value for money
Website
Product
Planet Fitness Membership
#1346448
Reply to reviews
Show

Planet Fitness - I need to speak to a person!

The company hasn't done anything and I was in an accident and lost half my left leg and paralyzed right leg so having a membership is pointless. Just wasting money and I can't just stroll down to the club to cancel.
Product
Planet Fitness Membership
#1346360
Reply to reviews